Nemokamas pristatymas perkant už 20eur ir daugiau

×

Hi, not from Lithuania? Continue to our website in English

CONTINUE

Ar nori tęsti apsipirkimą parduotuvėje lietuvių kalba?

TĘSTI

Istorija

Kaip sako „Uoga Uoga“ įkūrėjos Lena Sokolovska ir Jovita Vyšniauskienė, pavadinime slypi jų požiūrio ir gaminamos produkcijos esmė: „Uoga Uoga“ kosmetika – natūrali ir šviežia kaip miško uogos. 2010 m. įkurtos įmonės istorija iš tiesų prasidėjo nuo tikros draugystės ir tikrų uogų, bet apie viską nuo pradžių išgirskite iš pačių įkūrėjų lūpų. 

 

– Kaip atsirado „Uoga Uoga“?

Lena: - 2009 m. abi dirbome vienoje finansų įmonėje: Jovita – buhaltere, aš – finansų analitike. Turėjome puikų darbą, gerą atlyginimą, tačiau atrodė, kad vis kažko trūksta. Man trūko laiko savo pomėgiams: kelionėms, parašiutams, slidinėti ir muzikai, todėl mečiau darbą ir pasinėriau į juos.  

Jovita: - Aš su šeima tuo metu jau gyvenau kaime, kūrėme savo ūkį, auginome ekologiškas daržoves. Norėjosi, kad vaikai augtų sveikesnėje aplinkoje. Tai ir buvo priežastis natūraliai kosmetikai ateiti į mano gyvenimą. Tada ekologiška kosmetika buvo labai brangi, todėl pabandžiau jos pasigaminti pati. Ir tai mane įtraukė. 

Lena: - O Jovita į tai įtraukė mane (šypsosi).

Jovita: - Ir vieną naktį susėdusios prie stalo sukūrėme verslo planą – gaminti natūralias, šviežias veido kaukes iš šviežių uogų. Nuo to viskas ir prasidėjo, įskaitant ir pavadinimą „Uoga Uoga“.

 

– Kuo ypatinga „Uoga Uoga“ kosmetika?

Lena: - Ji natūrali, tikra, gaminama rankomis, todėl visada šviežia. Renkamės tik natūralius, nerafinuotus, aukščiausios rūšies aliejus, molį, gėlių vandenį, lietuvišką medų ir vaistažoles, ekologiškus eterinius aliejus. Mūsų mineralinė makiažo priemonių linija pagaminta iš natūralių mineralų ir praturtinta gintaru. Nenaudojame nieko, ką bijotume tepti ant savo vaikų odos. 

Jovita: - Ir mūsų kosmetika nėra tik ypatingos sudedamosios dalys. Tai ir draugiškumas gamtai, ir šeimyninė atmosfera įmonėje, kuri pasiekia ir mūsų klientus. Tikime, kad su „Uoga Uoga“ galime padaryti pasaulį šiek tiek švaresnį, grynesnį ir gražesnį ir ši mintis mus veda į priekį.

Suburta komanda aistringai palaiko mūsų idėjas ir jaučiame, kad mūsų istorija įkvepia moteris ne tik gyventi sveikiau, bet ir jaustis laisviau, būti stipresnes.

– Kas kuria produkcijos receptūrą?

Jovita: - Viską kuriame patys, tačiau prieš siūlydamos savo produkciją klientams pirmiausia atliekame visus tyrimus ir saugos vertinimus Lietuvoje ir Didžiojoje Britanijoje esančiose laboratorijose. 

Lena: - Taip pat išbandome produktus pačios, juos išmėgina mūsų komanda, ir patikėkite, jie yra patys aštriausi kritikai, kokius tik galėtume rasti. Tik tada leidžiame produktui išvysti dienos šviesą ir atsirasti parduotuvėse.

 

– 2015 m. gavote „Soil Association COSMOS Natural“ sertifikatą. Ką jums tai reiškia?

Lena: - Mums, kaip įmonei, tai yra didelis laimėjimas ir žingsnis į priekį. Sertifikatas patvirtina, kad mūsų produkcija yra natūrali, o gamybos procesai – draugiški aplinkai. Šis įvertinimas vainikavo mūsų penkmečio darbą.

  

– Norint, kad verslas augtų, reikia nuolat tobulėti. Prabėgo penkeri metai, kas jus įkvepia eiti į priekį?        

Jovita: - Pirmiausia tai, kad užsiimame mėgstama veikla, darome tai, kas patinka ir kuo tikime. Taip pat klientai ir darbuotojai, kurie tuo džiaugiasi ir vertina. Naudoja mūsų kosmetiką, vis skatina sukurti ką nors naujo, įdomesnio. Tokių nuolatinių klientų ir gerų atsiliepimų daug, tada supranti, kad tai yra rezultatas, kad dėl to verta dar labiau stengtis. 

Lena: - Man džiugu, kad mūsų produkcija ne tik tapo hitu Lietuvoje, bet ir sugebėjome patraukti moterų dėmesį. Vis dažniau tenka išgirsti, kad jos labiau pradėjo rūpintis savimi, pačios namie gaminasi natūralią kosmetiką. Tai tikrai džiugina. Aišku, nepamirštame ir savo laimėjimų, kurie taip pat buvo tarsi garantas, kad einame teisingu keliu: laimėjome keletą apdovanojimų kosmetikos parodose, 2012 m. Lietuvos ūkio ministerija mus išrinko kaip sėkmingiausią jauną įmonę, o 2013-aisiais buvome apdovanotos kaip įkvepiančios moterys verslininkės. Tikimės, kad visa tai buvo tik gera pradžia (šypsosi). 

  

– Ar „Uoga Uoga“ vis dar yra šeimos verslas?

Jovita: - Tikrai taip. Nors esame viena pirmaujančių natūralios kosmetikos gamintojų Lietuvoje, savo produktus vis dar gaminame rankomis mažais kiekiais, todėl jie visada švieži. Vis dar pačios kuriame receptus, aromatus ir dizainą. Mūsų vyrai rūpinasi naujų parduotuvių stendais ir kartais savo eilėmis puošia produktų pakuotes.

Lena: - „Uoga Uoga“ mums yra labai asmeniška, tikriausiai tai ir daro ją tokią ypatingą. Ir mes vis dar naudojame tikras uogas!

 

Parengė Indrė Pepcevičiūtė